Współpraca agencyjna
Drodzy Noclegodawcy, Właściciele obiektów noclegowych, hoteli, agroturystyk, gazdówek, domków.
Serdecznie zapraszamy do współpracy – wspólnie nasza oferta to propozycja kompleksowej obsługi turystów na najwyższym poziomie. Wspólnie zapewnimy naszym klientom miłe wspomnienia z pobytu w Bieszczadach. Wystarczy że wyrazicie chęć współpracy my skontaktujemy się z Wami, zapewniając wiedzę know-how oraz wszystkie niezbędne materiały marketingowe.
14 powodów dlaczego warto zostać agentem BP PAWUK
1. Urozmaicimy Waszą ofertę
Urozmaicimy ofertę Waszego noclegu o propozycje zagospodarowania dnia dla klientów. Nasze wycieczki są projektowane tak, aby mogły wziąć w nich udział klienci o szerokim spektrum wymagań (zarówno rodzice z małymi dziećmi jak i seniorzy).
2. Ułatwimy wypoczynek dla Waszych klientów
Ułatwimy wypoczynek dla Waszych klientów – dzisiejszy klient oczekuje pełnej usługi, ponieważ nie ma czasu wertować przewodników. Klient dziś ma podejście prosumenckie , czyli lubi być jednocześnie producentem (mieć wpływ na ofertę, personalizować ją) oraz konsumentem. Dlatego nasza wspólna oferta jest kompletną propozycją wypoczynku dla różnego spektrum Klienta, spełniającego jego potrzebę tworzenia wymarzonego pakietu.
3. Zmniejszymy koszty pobytu Klienta
Zmniejszymy koszty pobytu klientów w Waszym obiekcie noclegowym, co za tym idzie zwiększymy Wasz dochód. Klient który przebywa w obiekcie noclegowym przez cały dzień to zwiększone zużycie mediów i większe koszty. Zdarza się ze z powodu braku propozycji aktywności może skrócić pobyt, a pomimo to i tak klient skojarzy zakwaterowanie w obiekcie noclegowym (np. w czasie deszczu) z nieudanym pobytem. Można temu zaradzić, poprzez zorganizowanie odpowiednich aktywności – czym właśnie się zajmujemy.
4. Dbamy o Wasz wizerunek
Rozumiemy doskonale, że polecając jakąś atrakcję lub wycieczkę ręczycie za ich jakość swoją nieposzlakowaną opinią. Dlatego dbamy o Waszych gości tak, jakby byli naszymi. Mamy świadomość, że klienci oceniają pobyt w Bieszczadach przez pryzmat każdej napotkanej osoby umilającej jej pobyt, dlatego robimy wszystko aby z naszej strony zapewnić jak najlepszą usługę. Świadczymy usługi oparte na uczciwości względem klientów i ciągłym rozwoju i usprawnianiu obsługi od początku naszego istnienia (od 2012 roku).
5. Zaoszczędzimy czas Waszych Klientów
Wypoczynek w dzisiejszym czasie, jest coraz bardziej intensywny. Kluczem jest zaproponowanie pełnej oferty wypoczynku zarówno noclegu, wyżywienia jak i aktywności podczas dnia. Nasz wspólna oferta spełnia te oczekiwania i pozwala zaoszczędzić cenny czas Klienta przy planowaniu pobytu, co może być decydujące w wyborze miejsca pobytu.
6. Nie angażujemy Waszych zasobów kadrowych
Wiemy, że macie dużo pracy – a intensywny sezon to nie pora na dodatkowe zajęcia. Dlatego nasz proces rezerwacji w możliwie najmniejszym stopniu angażuje Wasze zasoby kadrowe. Klient który zapisał się na wycieczkę z naszym biurem jest informowany przez pracowników naszego biura – utrzymujemy z nim ciągły kontakt i dzięki czemu czuje się zaopiekowany, kompletnie nie angażując obsługi Waszego obiektu noclegowego.
7. Dodatkowy przychód
Proponujemy przystąpienie do programu sprzedaży agencyjnej. Warunki przystąpienia są bardzo proste i klarowne. Rozliczamy się za każdego Klienta, którego zarezerwujcie, proponując progresywny wzrost wynagrodzenia idący za ilością klientów, którzy skorzystają z Rozliczenie następuje po zakończeniu sezonu turystycznego na podstawie wystawionej przez Was faktury.
8. Vouchery Testowe
Nikt nie lubi kupować kota w worku, szczególnie polecać go swoim zaufanym klientom. Dlatego w ramach współpracy dostarczymy Wam testowe vouchery, po okazaniu których możecie całkowicie za darmo wziąć udział w naszych wycieczkach. W ten sposób a własnej skórze można sprawdzić jakość naszych usług. My serdecznie Was zapraszamy, ponieważ jesteśmy pewni swoich usług a Wy z czystym sumieniem możecie zarekomendować nasze usługi.
9. Prosty Panel Agenta
Dla Waszej wygody stworzyliśmy panel Agenta, w którym możesz na bieżąco sprawdzić stan swoich rezerwacji, wzajemnych rozliczeń oraz sprawdzisz dane wpisanych klientów. Aby wszystko było zgodnie z aktualnymi przepisami podpsujemy wzajemne umowy zawierające między innymi umowy powierzenia danych klientów potrzebnych do realizacji wycieczek. Zapisy takie są zgodne z aktualnymi przepisami RODO.
10. Gwarancja zadowolonego Klienta
Nie macie czasu na informowanie wielu gości o możliwościach wycieczek i atrakcji w Bieszczadach? Możemy zrobić to za Was! Jeśli wyrazisz zainteresowanie zorganizujemy w Twoim obiekcie noclegowych spotkanie z przewodnikiem dla Waszych klientów. Zaprezentujemy propozycje komercyjnych i niekomercyjnych ofert pobytu w Bieszczadach. Przygotujemy profesjonalną prezentację – całkowicie darmowo!
11. Zorganizujemy wieczór z przewodniem dla Waszych Gości
Nie macie czasu na informowanie wielu gości o możliwościach wycieczek i atrakcji w Bieszczadach? Możemy zrobić to za Was! Jeśli wyrazisz zainteresowanie zorganizujemy w Twoim obiekcie noclegowych spotkanie z przewodnikiem dla Waszych klientów. Zaprezentujemy propozycje komercyjnych i niekomercyjnych ofert pobytu w Bieszczadach. Przygotujemy profesjonalną prezentację – całkowicie darmowo!
12. Materiały ułatwiające sprzedaż
Obraz, który sprzedaje! Bezpłatnie dostarczymy na recepcję Waszego obiektu noclegowego materiały marketingowe ułatwiające sprzedaż wycieczek. Ulotki dostarczamy zawsze w drewnianym stojaczku, który gwarantuje porządek na recepcyjnym blacie. Możemy przygotować także potykacz z ulotkami a nawet roll-up.
13. Materiały informacyjne
Jeśli sobie tego życzycie przygotujemy materiały reklamowe naszych wycieczek z logo Waszego obiektu noclegowego z danymi kontaktowymi do Was. Dobrą praktyką jest wysyłanie takich materiałów już podczas procesu rezerwacji. Dzięki czemu już podczas tego procesu klient ma możliwość zapoznania się z ofertą i odpowiedniego skomponowania sobie pobytu. Materiały sugerują aby zarezerwować wycieczkę w Waszej recepcji, dzięki czemu zyskujesz.
14. Wiedza KNOW - HOW
Bezpłatne szkolenie sprzedażowe dla pracowników recepcji. Działamy kompleksowo, przeszkolimy pracowników Waszej recepcji – zajmie nam to około 2 godziny , przedstawimy założenia i programy naszych wycieczek, przygotujemy materiały szkoleniowe i filmiki.
Kilka słów o nas
-
Pracujemy w Bieszczadach od 2012 roku
-
Jedyne biuro podróży w Bieszczadach odznaczone nagroda Marszałka Województwa Podkarpackiego
-
Unikalne programy wycieczek, niedostępne w innych biurach
-
Prosty system rezerwacji i prowizji.
-
Monitorujemy zadowolenie klientów i stale zwiększamy jakość naszych wycieczek
-
Jesteśmy dumni z opinii naszych klientów: zbieramy je na facebooku
Skontaktuj się z nami
PRZEZ INTERNET
biuro@pawuk.pl
TELEFONICZNIE
13 30 67 888
721 215 453
Pon-Sb 9:00-18:00
W PUNKCIE SPRZEDAŻY
- W Uhercach Mineralanych przy drezynach rowerowych (jedynie okres wakacyjny)
- Zagórz ul. Bieszczadzka 5
Nasi Partnerzy
Niezwykle miło jest nam pochwalić się współpracą z naszymi wyjątkowymi PARTNERAMI.